top of page

BRANDING OG MARKETING

DIGITALT OG ONLINE

INDHOLD PÅ SOCIALE MEDIER

GRAFISK DESIGN

PRINT OG PRODUKTION

Vi bygger og udvikler brands gennem effektivt design og kreative løsninger. 
Vi hjælper dig med, at skabe et stærkt brand med en unik værdi og få kundernes opmærksomhed med 
relevant og engagerende indhold gennem video og de sociale medier.

Billede af MK +2

EN STÆRK BRANDFORTÆLLING

Det kræver et stærkt brand at fastholde sin markedsposition, men også at erobre nye markeder og segmenter.

6 vigtige spørgsmål at have styr på.

 

  • Hvem er jeres mest værdifulde kunder?

  • Har I en stærk brandfortælling, som adskiller jeres brand fra konkurrenterne? 

  • Har I planlagt, hvordan og hvor jeres brandfortælling bliver fortalt?

  • Har I styr på jeres Brand DNA og visuelle kommunikation?

  • Kommer fortællingen om jeres kerneprodukter ud til jeres kernekunder?

  • Har I planlagt, hvordan i fortæller om jeres bæredygtige fokus og profil?

Kerneprodukter

Hvilke er jeres virsomheds kerneprodukter og hvordan formidles de ud? 

Analyse

Hvordan adskiller jeres brand sig
fra konkurrenterne - og 

hvem er de?

Brand dna

Har I styr på jeres brandidentitet og efterlever i jeres brandmanual og style guides?

Kernekunder

Kender I jeres kernekunder

og når jeres kommunikation ud til dem?

KAN DIT BRAND KLARE KRISETIDER?

Gennem lange økonomiske vækstperioder, sker der ofte det, at virksomhederne spreder sig over nye produkter, services og nye kundesegmenter. I denne proces er der som regel mest fokus på disse tiltag, hvorfor brandpositioneringen kan blive noget mudret og uklar på markedet.

Når en krise sætter ind, er de nyerhvervede kundesegmenter desværre også dem, som hurtigst forsvinder. Derfor er det vigtigt, at få helt styr på virksomhedens brandpositionering, så den passer til virksomhedens kerneprodukter og kernekunder. Faktisk at vende tilbage til ”back to basic”, da denne positionering kan bringe virksomheden gennem krisen.

I krisetider vælger nogle virksomheder at skrue ned for markedsføringen for at spare penge. Det kan få katastrofale følger, da der ofte i krisetider kan være et ekstra stort behov for, at fortælle om brandets kerneprodukter til de mest værdifulde kunder.

DIGITALE FALDGRUPPER

 

Der ligger en stor opgave i at få kommunikeret virksomhedens brandfortælling ud på digitale kanaler. Desværre har brandfortællingen ofte hårde kår overfor klik, konverteringer og trafiktal, som ofte prioriteres uden forståelse for, at de faktisk intet er værd, hvis kunden ikke forstår, ønsker eller vil betale for den værdi virksomheden skaber. 

Det er ikke nemt, at have brandfortælling i fokus på en hjemmeside, hvis den primært er optimeret til klik og shopping. Hvis det kun er de tekniske sideopbygninger, som er prioriteret højest, får man aldrig fortalt kunderne om brandets værdier og hvad der gør kerneprodukterne unikke. Derfor er det uhyre vigtigt at teknik, design, brugeroplevelser og brandfortællinger går op i en højere enhed.

Skal DIN virksomhed have en bid af kagen - skal der "skiltes" med brandets værdier.

Let’s Build Your Brand Together

Tak for din besked - vi vender hurtigt tilbage!

Logo Web BB-01.png
bottom of page